۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۲

پس از کسب نتایج رضایت بخش/

دو ورزشکار المپیکی خراسان شمالی به خانه بازگشتند

دو ورزشکار المپیکی خراسان شمالی به خانه بازگشتند

بجنورد- خبرگزاري مهر: دو ورزشکار ناشنوای خراسان شمالی که در بیست و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان در صوفیه بلغارستان شرکت کرده بودند، با کسب نتایجی رضایت بخش به خانه بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه دو ورزشكار ناشنواي خراسان شمالي که در بيست و دومين دوره مسابقات المپيك 2013 ناشنوايان در صوفیه بلغارستان در رشته هاي فوتبال و جودو شرکت کرده بودند، با کسب مقام سومی و پنجمی در این مسابقات به استان بازگشتند.

امید سرداریان؛ فوتبالیست ناشنوای استان به همراه تيم ملي به اين مسابقات اعزام شده بود و در این رقابت ها با انجام بازی های درخشان در ترکیب تیم ملی موفق شد به همراه این تیم در سکوی پنجم جهان قرار گیرد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در سال 2011 با حضور این ورزشکار هم استانی با نايب قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه جواز حضور در مسابقات جهانی و المپیک 2013 ناشنوایان را کسب کرده بود.

همچنين علي دهقان از خراسان شمالي دارنده مدال برنز مسابقات آسيايي دیگر نماینده استان در رشته جودو و در وزن 73- کیلوگرم به این رقابت‌ها اعزام شده بود.

این جودوکار خراسان شمالی نیز موفق شد در بيست و دومين دوره مسابقات المپيك 2013 ناشنوايان در صوفیه بلغارستان به همراه تیم ملی به عنوان سوم دست یابد.

بیست و دومین دوره المپیک تابستانی 2013 ناشنوایان از سی ام تیر ماه الی چهاردهم مرداد در صوفیه بلغارستان برگزار شد.

کد خبر 2111507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha